مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-23سياسي

پرداخت مطالبات کارگران سد شفارود تا هفته آتی/ با ترک فعل ها برخورد می کنیم


معاون دادگستری گیلان، با بیان اینکه کارگران پروژه سد شفارود سه ماه حقوق دریافت نکرده اند و مشکلاتی برای آنان ایجاد شده است، گفت: ظرف یک هفته آینده پیمانکار اقدام به پرداخت مطالبات و معوقات کارگران خواهد کرد.

- ایسنا/گیلان معاون دادگستری گیلان، با بیان اینکه کارگران پروژه سد شفارود سه ماه حقوق دریافت نکرده اند و مشکلاتی برای آنان ایجاد شده است، گفت: ظرف یک هفته آینده پیمانکار اقدام به پرداخت مطالبات و معوقات کارگران خواهد کرد.

جان احمد آقایی، سد شفارود را یکی از منابع بسیار مهم آبی در غرب استان گیلان دانست و اظهار کرد: مطالعات این پروژه قبل از انقلاب در سال 52 آغاز و در سال 56 به پایان رسیده است.

وی یکی از خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی را تامین اعتبار پروژه سید شفارود دانست و افزود: بحث زیست محیطی این پروژه در سال 85 به انجام رسید و گشایشی در تامین اعتبار آن از محل تسهیلات بین المللی چین ایجاد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بدنه سد شفارود از سال 93، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت 48 درصدی دارد.

آقایی، با بیان اینکه طی چند ما اخیر مشکلاتی برای کارگران پروژه پیش آمده است، گفت: یکی از رسالت های دستگاه قضایی براساس قانون رفع دغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات کارگران سد شفارود تا هفته آتی/ با ترک فعل ها برخورد می کنیم

پرداخت مطالبات کارگران سد شفارود تا هفته آتی/ با ترک فعل ها برخورد می کنیم